Ik heb nog 2 kaartjes gemaakt
Voor de eerste maal een hobbydot kaartje met een patroon van Dot en Do.
Behalve dat er meer dotjes wegsprongen dan dat ik er geplakt heb vond ik het heel leuk om doen.
Het andere kaartje is een patroon van Christa
Beide heb ik afgewerkt in het kerstthema
zaterdag 16 maart 2013
dinsdag 5 maart 2013
IJsfestival Brugge
Wij waren naar het IJsfestival in Brugge geweest en natuurlijk hebben we daarvoor een nieuw album gemaakt.
Eerst het album. De titel is gemaakt met mijn nieuwe machine een Cameo Silhouette.
Eerst het album. De titel is gemaakt met mijn nieuwe machine een Cameo Silhouette.
maandag 25 februari 2013
vrijdag 15 februari 2013
Kaartjes
Ik heb vandaag voor het eerst een kaartje gemaakt met irisfolding
Verder heb ik nog andere kaartjes afgemaakt,
maandpatroontje van Kerstkaarten
maandpatroontje van Borduurkaartenvrienden
maandpatroontje van creahoekje
vrijdag 8 februari 2013
Abonneren op:
Posts (Atom)






























